söndag 4 juli 2010

I'm back!


Hejhejhej!

Nu är jag hemma igen efter en helt galen vecka, har haft så jävla kul!
Åkte upp i onsdags som sagt, kom upp till ösregn, slit och väntan men sen kom solen och regnbågen och efter det var det 25+ hela veckan. Har träffat underbara människor, sett otroliga artister. Ett minne för livet helt enkelt.
Bilder kommer upp inom kort på facebook, Anna-Maria har redan fått upp sina.

Är riktigt seg idag, har inte sovit på hela veckan känns det som, i alla fall inte de sista två dagarna nu. Gick och la mig kl 06.00 och vaknade 08.00 fredag till lördag sen åkte vi hem lördags natt för att slippa alla andra 10 000 bilar som skulle iväg så jag tog första passet 03.30-05.30 fick sova några timma sen körde jag från kungälv till kungsbacka. PUUH! Tack Anna-Maria som fick sitta och leka bil lekar med mig för att jag inte skulle somna. Hehe
Här kommer bilder från mina top 5 konserter (utan inbördes ordning):


The Hives
Har sett The Hives en gång tidigare på Hultsfred, men det var ingenting mot denna konserten! Pelle var helt galen (även galet snygg) han kan verkligen få igång en publik. SJUUKT BRAAA!

John Fogerty

Ja vad behövs egentligen sägas? Fogerty, creedence låtar, gitarr solon, you name it! Helt sjukt bra. Några låtar ur spel listan: Have You Ever Seen The Rain?, Proud Mary, Fortunate Son, Lookin' out my back door, Down On The Corner, Who’ll Stop The RainRockin’, All Over The World, Green river, Midnight Special m.m!


Melissa Horn
Melissa har verkligen en speciell plats i mitt hjärta, hon är helt enkelt otrolig. Kan inte beskriva hur bra jag tyckte hennes spelning var.. får rysningar och tårar i ögonen bara jag tänker på det, tack Melissa!
Hoffmaestro
Den galnaste spelningen under hela festivalen! Sjukt grymma musiker, sångaren fick hela publiken att springa från sida till sida till fullt ös på scen. I LOVE YOU!

Mika
Mika är så underbar och söt, han inte se mer än de 5 sista låtarna men det räckte för en top 5 placering av spelningar. Fick hört: Lollipop, Love today, Grace Kelly, We are golden, Happy Ending och Rain. Så fint!

1 kommentar:

  1. Ryyyser på hela kroppen när jag ser detta inlägget!!! Såå jääävla underbart vi har haft det så det är faaaan inte sant!!! (Fast mina topp 5 är samma fast byt ut Mika mot Mando Diao, sen vet jag inte om The Ark eller John Fogerty är på min topp 5.. hmm osäkert...)

    SvaraRadera