tisdag 20 juli 2010

Blåst!

Blev precis super blåst av min familj!
Mamma, Evelina och Magnus har åkt ner till Ärsta gård (nån spa grej i småland tror jag) med Lars och Jessica. Fick nyss ett samtal från anti piratbyrån där en viss Henrik sa att det från mitt IP nummer laddats ner massor med olaglig musik och film.. Höll på att dö! Efter en stunds snackande med Henrik hör jag ett asgarv, då har dom suttit med högtalare busringt mig! Haha.. Blev rikrigt rädd där PUUH! Så självklart var jag tvungen att busringa någon tillbaka, Anna-Maria fick ta den smällen... HAHA! busring.se helt grym sida!

Förutom mitt samtal med Henrik så har jag faktiskt sluppit jobbet idag, eftersom det var så fint väder behöved det inte 3 st på Toyshop så jag fick åka hem igen och lägga mig och sola vid poolen. Och då kanske ni tänker POOL?? när du kan åka till havet! Men då måste jag bara säga:
Pool: saltvattenspool + inga gnälliga småbarn som springer runt och äter sand och drar i snoppen +hur hög musik man vill från altanen + ingen tång, krabbor, maneter, fiskar och fiskmåsar!

Blir antagligen havet imorgon med Anna-Maria och Amanda.
Ikväll är jag ensam hemma eftersom familjen är på SPA så har bjudit hem Anna-Maria, Amanda och Erica på lite sangria och food! gottgott

Här har jag glassat i solen :)

1 kommentar: