måndag 8 november 2010

Såg precis nu att jag har 7 st föreläsningar i juridik att kolla på, mestadels repetition men ändå ååååuuhhhhh! Får ta och ta tag i det nu för jag ska åka och träna vid halv sex.

Blev riktigt sugen på att läsa en distans kurs nästa år. Henke i min grupp snackade om det idag på grupp mötet och den lät riktigt intressant. Kursen heter Textil materiallära och den är för Högskolan i Borås. "Kursen ger dig kunskaper om fibrer, material och produkter, deras egenskaper och lämplighet inom olika användningsområden samt textil provning". Kan vara riktigt kul och perfekt komplettering till butikchefsutbildningen jag håller på med nu. Det enda som jag inte gillar är att den är på 25% så man läser den över 17 veckor... Hade hellre läst 100%, men kan vara bra att läsa i låg takt för jag kommer antagligen jobba rätt mycket samtidigt.
Nä nu får det bli lite juridik, syns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar