söndag 14 november 2010

I mina byxor

Vilken dag, nu är jag helt slut!
Började som sagt med att lära mig bokföringen med Nettan. Redovisnings programmet som hon använde var rätt simpelt och jag förstod det mesta men det är mycket runt om kring med moms och sånt som krånglar till det. Men det gick riktigt bra för att vara första gången. Satt med Nettan till fyra sedan direkt efter kommer Magnus bror med familj och Sven för vi skulle ha fars dag middag. Så inget om byte eller fixade blev det utan pang på! Hehe
Jättemysigt att ha dem här, höll på att somna i middagen nästan för jag fick sova fyra timmar i natt..
Igår var bara helt awsooome! Kvällen började med förfest hemma hos Cissi som var ett av födelsedagsbarnen. Vi var nog 15 tjejer tror jag, massa nya ansikten. Grymt kul i alla fall! Spelade lite ölspel och annat. Drog sedan in till Berså och dansade järnet, tur att jag inte tog höga klackar! På Berså träffade jag också Elin, Angelica, Daniella och Anna, skiit kul! Verkligen lyckad kväll som avslutades med sista tåget hem till Anna-Maria där vi lagade fiskpinnar och mos vid halv fem eller nått hahaha aas gott! Och så kollade vi på Ringaren i Nottredam som avslutning på en lång och lyckad kväll! Tack Maria och Cissi, ni är grymma!
Här kommer några bilder från min iphone, bilderna blir ju inte så bra men har en kännsla av att det kan komma ut en del på facebook..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar