fredag 5 november 2010

Pesto pasta

God morgon!
Vaknade av att klockan ringde och jag hade ingen aning om varför jag skulle upp, är ju ledig idag. Men sen slog det mig att jag ska på cirkelgym 9.45, så det var bara att pallra sig upp ur den varma sängen och ner. Termometern står på 18,5 burrburr...
Mamma och Magnus har ju flytt till Danmark över helgen så idag ska jag och Evelina ha myspys. Vi ska laga pesto pastasallad GOOOTT! Ahh var så länge sen vi käkade det. Utöver maten ska vi kanske kolla på någon film och göra ansiktsmasker och sånt. Hade egentligen tänkt att bjuda över mig själv till Jennifer. Hon har skaffat egen lägenhet och är så sugen på att se hur den ser ut, plus att jag är rätt festsugen och det tror jag Jennifer är med! Men får ta det någon annan helg istället :)
Imorgon ska jag på Unghäst clinic på KRK. Eamon Hickey är det som har den, vi ska gå och kolla hela ridgruppen så blir som en teorilektion. Min ridlärare (som också heter Jennifer) ska ha med en av sina unghästar, spännande! Sedan på söndag jobbar och får kanske ta och städa lite också eftersom mamma och magnus kommer hem då!
Nä nu får jag börja dra på mig lite träningskläder, shooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar