lördag 20 november 2010

Lördag

Jag idag är jag lite off.. Fick beskedet på student centralen att jag fått mitt första ig... Känns sådär, lärarna sa ju att alla någon gång kommer få ig, men det är ändå inte kul. Det var på Företagslednings tentan, det jobbiga var att jag faktiskt tyckte att den gick bra så nu vet jag inte hur jag ska plugga på den. Men men får försöka att inte deppa ihop, inget är omöjligt :)
Sen har jag också äntligen anmält mig till vasan, skulle gjort det tidigare för nu hade anmälningsavgiften höjts till 850:- helt sjuuukt!

Aja idag blir det antagligen ferre! Anna-Maria bjöd in mig på festligheter, det blir lokalfest med karaoke, live musik och massa trevligt folk. Men får se vad som händer :)


Som ni ser var det inte allt för lätt att få ett g, 45% av alla elever runt om i Sverige på olika lärcentran fick ig, endast 4,6% fick vg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar