torsdag 11 november 2010

London calling

Idag fick Mamma ett telefonsamtal från vår Schleich leverantör och hon berättade att jag vann schleich tävlingeeeeen! Om ni kollar i arkivet så finns bilderna den 21 September, här är inlägget jag skrev: Fick äran att göra ett skyltfönster till Schleich 75-års jubileum, har haft så kul! Älskar att pyssla med sånt. Nu är det äntligen färdigt och jag är jätte nöjd. Skyltfönstret är en mix av en älv skog och savannens vattenhål. Alla växter i skyltfönstret är verkliga mossa, lingon, svamp, blåbärs buske, gräs, ALLT. Eller nej jag har ju faktiskt ett fejk gräs knippe i vattnet men annars är allt verkligt. Var riktigt svårt att ta kort på allt. Var alldeles för ljust så fick stå med kartong för fönstret och sånt hehe.. Är i vilket fall som helst helnöjd! :)

I inlägget missade jag att skriva att det var en tävling för alla leksaksbutiker i Sverige som har schleich och priset var en resa till London!!! GALET!! Var visst så att jag utklassade de andra tävlande, hehe weehoo! Så jag fick bjuda med en person på resan och den personen blev min syster Evelina. När jag ringde henne idag och berättade började hon gråta, det är en av hennes drömmar att få åka till London!
Här är två bilder från när jag var i London i våras med Mathilda, så sjukt mysig stad! Hade lätt kunnat flyttat dit i nått år! Nä nu ska jag fira lite! WWEEHOHOHOIHIEHIEHEI!

Jag och Mathilda i Hyde Park, vårt hotell
låg jätte nära.

Full rulle på Oxfordstreet utanför primark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar