fredag 12 november 2010

Arbetsrätt

Sitter och lyssnar på juridik föreläsning om uppsägning och avskedning. Ganska intressant, det är i alla fall sånt som man har användning av i arbetslivet. Kanske inte lika intressant och sitta med det på en fredagskväll men så blev det!

Idag har jag gjort om mina naglar hos Chatarina, de blev jätte fina, guldiga toppar! Chatarina håller på att föda upp Cavalier King Charles Spaniel och hon hade en valp på 10 veckor hemma som jag bara blev kär i, så söt. Nära att jag la den i handväskan.. Efter det spana jag på kungsmässan för att hitta något att ha på mig imorgon, men hittade naadaa.. Så åkte och cirkelgymmade med Evelina istället. Sen fick jag åka tillbaka till kungsmässan med Anna-Maria och hennes söta kusin Moa som är 3 år (tror jag) Gulligaste ungen i världen. Vi köpte födelsedagspresenter till Marre och Cissi som vi ska till imorgon. Kuuuuul! Nu ska jag ta och kolla klart på mina 2 föreläsningar så jag kan få lite fredagskväll i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar