torsdag 18 mars 2010

Weeeho!

Hej hopp alla!
Åkte till skolan vid 9 imorse för att vi skulle ha föreläsning vid 13 trodde jag.. Men så var inte fallet, den är imorgon! Typiskt. Hade tänkt att plugga allt idag så jag kunde åka och kolla på adidas utförsäljning imorgon men får väl ta en sväng förbi innan skolan istället.
Men i alla fall så sitter jag och pluggar själv, inte en människa här. Det är faktiskt rätt skönt för man kan koncentrera sig till max. Förutom nu när hjärnan börja koka, har pluggat för länge. Ska kolla på handledningen kl. 14 sen ska jag dra mig hemmåt och kanske dra till gymmet en stund.
Blev ju inget Idre inlägg igår, var heeeelt slut efter jobbet. Fick anvaret över Schleich inköpet, skit kul! Det är helt klart min favorit avdelning. Får bli ett inlägg ikväll istället!

Nu är det handledning byee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar