fredag 5 mars 2010

we don ́t need no education


FRREEEEDAAAG! Japp japp, men det känns som måndag på något konstigt sätt.. Sitter i skolan nu och skriver på våra NIP:ar, kom precis på att jag inte förklarat vad det är för något tror jag. NIP är förkorning för Nedslag I Praktik och är ett arbete som består av 2 delar. Dels att intervjua en partnerbutik som för min grupp är JC i femman, andra delen av arbetet är att skriva en akademisk rapport med utgång från intervjun och fakta från teorin. Detta gör vi i varje kurs av de 15st vi har, just nu är det en NIP om budgetar i ekonomistyrning och en om sortiment, inköp och lager i inköp och lagerhantering, spännande eller hur? haha njaa sådär kanske. Dags att fortsätta skriva kanske.. Idag ska jag in till stan en stund med AM om jag hinner sedan till stallet med Mathilda. Sen blir det fredaaasmyyys!

Och imorgon ska jag på Magnus bands reunion på Mölndalsfesten)! GRYMT! Biljetterna är slutsålda och det kommer bli ett riktigt drag tror jag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar