torsdag 25 mars 2010

Åhh så här sent ska jag inte vara uppe haha. Anna Maria drog nyss.. Vi har pluggat hela dagen, eller snarare "pluggat" ingen kalkylränta här inte.. mohahaha!
Vi har ju bokat biljetter och snackat festival hela dagen :D lycklig!

Så imorgon är det tenta.. Det får gå som det går, blir i alla fall middag med mathilda, jonathan, marre och stallmänniskorna och sen efter det ska jag ut med Anna-Maria och Malin, fira tentorna :D
Sen blir det nog ut med Anna-Maria på lördag, vad ska man annars göra med pengar? haha, shopping sparar jag till London ändå såå.. Jobbar lör-sön så får inte bli för bakis.
Sen nästa vecka börjar dom nya kurserna, juridik och marknadsföring i butik. Men det är långt tills dess.. haha. Just de! Får inte glömma att köpa present till Evelina som fyller år på fredag nästa vecka, 15 år fyller hon! Helt sjukt, var inte länge sedan jag var 15.. 5 år sedan. Börjar bli gammal... haha nää nu ska jag sova medett stort leende på läpparna för allt är bara så jäävla bra :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar