onsdag 3 mars 2010

It's been a hard day´s night

Heloo!
Hektisk dag igår vill jag lova, haha! Mamma fick dåligt samvete för jag var så stressad så hon åkte tidigare från jobbet för att hjälpa mig laga mat :D det blev min berömda lins/bön och potatis soppa, vissa saker kan man tacka hemkunskapen för i alla fall. Tack Anna för soppan! Men det är nog det enda man kan tacka henne för.. haha

Snabb genomgång av igår: jobb, stall, fixa middag, laga ANNANAS PAAAAJ :D goott!, kolla på desperate housewifes utan Mathilda för hon var i stallet, fyyy! Sen skrev jag ett personligt brev till Odd Molly, det blev sådär.. Aja man kan alltid hoppas. Annars ska jag kolla med Nina på Newhouse om hon behöver lite extra hjälp, behöver lite erfarenhet i klädbutik.

Just nu sitter jag i skolan, ensam.. Ingen här alls, eller jo Maria är här fast hon jobbar med sin grupp. Hon kommer väl sen för jag har med mig annanas paaaj :) då blir hon nog glad. Om jag inte hinner äta upp den.. Nä nu ska jag fortsätta att plugga. byee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar