måndag 17 augusti 2009

You have stolen my heart

EELLO!
Än så länge funkar nyttighets försöket, dom 3 första dagarna är alltid jobbigast när man ska av sockra sig.. haha aa ni fattar.
Så idag har jag ätit bönsallad till lunch, doktorn sa att jag skulle äta mycket bönor och det är faktiskt inte så värst äckligt. Gillar nog nästan bönor nu och mitt kamomill te.
Ska snart åka och träna med Jess, ska kanske ta och sola efteråt om jag orkar. Håller på att flå av all färg från kreta :(

Imorgon blir det jobb igen och ridningen som börjar sen blir det antagligen nattbio med eve, vi får ju se! Ska på bio på onsdagen också, med syskonen. Jag och Evelina fick ett bio besök av Wille i julklapp och det har inte funkat för alla samtidigt förens nu :P

Det var nog allt för idag plus att jag ska på lasse! WOOHOO 31 oktober!
Och det är mindre än två månader till Kina, såååå kul!
puupsuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar