söndag 30 augusti 2009

wawawiwa

Hallåhej!

Dööööd dag.. fattar inte hur Mikael klarar 4 vekors nollning när jag är helt slut efter en speckad helg. Gårdagen blev faktiskt väldigt bra, drog till Mathildas kompis Madde. Fast det blev lite jobbigt för vi var tvungna att prata engelska för det var en tjej från tyskland med. Sen drog vi till trädgårn, hade aldrig varit där innan men det var nice. Jag, Mathilda och Sebbe sopade banan på dansgolvet ;)
I dag ska jag på min farbror Magnus 30 års kalas och se deras nya hus som jag inte har kollat på än. Nytt och nytt.. det var klart i Maj, nu känner jag mig som en dålig brorsdotter!
Senare drar jag till stallet och rider Raini, får se om jag vågar lägga ut lite bommar, man vet aldrig med den hästen :P

NÄ! Dags att duscha, här får ni en svettig bild från natten ;) pusspuss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar