torsdag 27 augusti 2009

Someone like you!

Hallåhej!
idag var det introduktion på butikschefsprogrammet, gick bara bra lite långtråkigt kanske :P
4 killar i klassen, haha. Tvärtemot min gammla klass där vi var 3 tjejer och resten killar. Idag gick vi igenom hur allt funkar med video sändning och tentor m.m. Kommer nog blir bra tror jag!
Sen har jag varit och ätit thai mat med Carro! Det var jätte mysigt, synd att vi inte träffas så ofta bara, hmm.. varför gör vi inte det? Får bli ändring på det nu, sen träffade jag Nadja och hennes nya kille nice done honey ;)
Börjar skolan kl.9 imorgon vilket betyder att jag måste ta tåget kl.8 härifrån... Gå upp kl 6.45 altså UUUUH!!
Sen är det dags att se om allt löser sig, ska prata på fredag.. Hoppas det gör. Är så nervös inför det.. JAJA! nu ska vi leva i nuet :) Ska nog ut och parta med Mathilda imorgon också, kan bara bli bra! HAHA.. fick sms av henne nu, det blir flyttat till lördag :P KUUUL!

Fick brev från csn nu också.. ååå orkar inte, dom har skrivit att jag ska gå i Borås på butikschefsprogrammet för textil och mode.. ÅÅÅHH!! får ta och ringa dom imorgon..

Får nog börja göra mig iordning för sängen om jag ska upp sådär tidigt imorgon. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar