onsdag 19 augusti 2009

Ice age

Heejhallå!
Har fått mycket klagomål på att man inte kan kommentera mina inlägg, men om alla tar och skaffar blogspot så har vi löst det problemet;)

Idag blev jag bjuden på bio av Wille (brosan), Evelina med. Vi såg på Ice age 3, den var grym! Se den! Bästa i hela filmen:
Pungråtta: Vad är det som låter?
Buck: Det är vinden som talar.
Pungråtta? Vad säger den då?
Buck: Jag vet inte, jag är inte blåst.
HA HA :D bara roligt om man sett den.

Sen blev vi bjudna på thaimat, kanske inte så nyttigt men har ni nånsin sett en fet thailändare?
Nä precis, det var mitt argument för att äta thaimat :)
Imorgon blir det jobb sen ska jag träna Core.. funderar på att byta pass till Medel, för Eve S ska träna det.. Roligare att träna till sammans.

Allt och inget! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar