söndag 16 augusti 2009

*a monkey needs to dance so do you*


Hola,
Idag har jag varit på jobbet med Lollo och Hanna, alltid lika kul att jobba med dom
Sen så har jag växlat in min pengar jag hade kvar från kreta dom blir imorgon omvandlade till ett gymkort.. Alltså så blir det hårda puckar från och med imorgon, träna minst en gång om dagen är nog tanken. Sen blir det massa nyttig mat, som min doktor sakt att jag ska äta.. Vi verkligen att min magkatarr ska försvinna för den förstör så mycket! Till exempel igår skulle jag åkt in till kulturkalaset med Eve men fick världens magkatarr och låg på soffan, spyfärdig heeela kvällen :(
Nu vill jag må bra! :)

Så imorgon blir det antingen cirkelgym eller step, beroende på vad min träningskompis aka. Moster Jessica känner för. Hon kommer nog lyckas dra med mig på rätt mycket, så snart blir vi tränings narkomaner just like the old days. Det är konstigt ju mer man tränar ju mer känns det inte som man tränar.. Det låter lite konstigt, haha bara jag som fattar tror jag.

Menmen, just nu sitter jag och äter min sista ben&jerrys glass suuuper gott! Men ska bli så skönt att vara nyttig, man får så mycket mer energi!
nu har jag inget mer att tillägga för idag, puss!
Föresten! FAAAN va dyrt det är med skolböcker. Om jag skulle köpa alla böcker jag behöver till min första kurs (marknadsföring) så skulle det gå på ca 1400kr. Vem kom på att ta så mycket betalt för skolböcker?! Får nog låna hälften på biblan och köpa dom andra begagnat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar