måndag 11 april 2011

Sunny sunny day

Vilken dag! Började med att jag vaknade kl.5 av att fåglar kvittrade utan för huset.. Vaknade sedan vid 6 igen och snoozade till kvart i 7. Åkte till skolan och redovisade min grupps arbete om omvärldsanalyser. Sen åkte jag hem och pluggade, kollade ut genom fönstret och tänkte att det kanske är så varmt så att jag kan ut och springa i shorts? Nää, jag tar längre byxor och underställströja + t-shirt. På vägen hem från mina 3km höll jag på att dö av värmeslag! Väl hemma bytte jag om till bikini, smörjde in mig med olja och lapade sol! Det var så varmt att jag svettades! UNDERBAAAART! Såg också årets första fjäril :)

Senare bestämde jag mig för att åka hem till Pappa och tvinga med William ut på en till löprunda. Men så blev inte fallet, han jobbade över så Linda hängde med på en cykel. Jag sprang 3 km till! Efter 6km och lite styrketräning känner jag mig nu ruskigt stolt över mig själv och önskar att hela veckan blir så här perfekt! Hoppas ni haft en härlig dag också, nu är det dags att dra sig mot sängen, är inte van vid att gå upp så tidigt som idag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar