lördag 2 april 2011

HAPPY B-DAY

Idag fyller min lillasyster 16 år! Heeelt sjukt! Det var inte längesen jag var 16!
Så dag ska vi hitta på lite grejer, först ska vi ut på en shopping runda och i kväll ska vi ut och käka. Så grattis min stora lillasyster hoppas du får en toppen födelsedag!
Av mig fick hon en systerdag. Först åker vi till Ullared och sen på kvällen käkar vi thai och går på bio, myyys! Blir nog en dag nästa vecka.


Här är cupcakesen jag gjorde i går, de blev mycket uppskattade. Ska baka om dem idag till Evelinas kalas vi ska ha hos pappa imorgon. Alla dekorationer är hemmagjorda :)
Först har vi Evelinas frukost som hon fick i morse.







2 kommentarer:

  1. grattis till världens bästa evelina :D

    SvaraRadera
  2. Shit va du e duktig. och du måste vara världens bästa syster

    SvaraRadera