fredag 8 april 2011

Hello

Godmorgon alla! Vaknade kl. 07.30 av att det pep så jag trodde jag ställt ett alarm på mobilen men så var det inte. Evelina lyckades dra igång larmet i morse när hon skulle gå hemifrån, hehe. Så jag somnade om och vaknade inte fören halv tio! Skönt att sova ut lite.
Igår var jag i skolan och pluggade med Maria, hade en budgetering uppgift som skulle in. Det roliga är att jag fick VG (högsta betyget) i vår budgeteringskurs för ett år sedan och nu fattade jag ingenting! Var en del nya grejer som vi inte haft genomgång på. Typ räkna ut utgående lager och utgående leverantörsskulder. Svårt och vi lyckades inte fixa det. Sen åkte jag till stallet, red en häst som heter Cornelius. Bytte ridgrupp från Fredagar, hade inte kunnat en enda fredag i April eller Maj och det är bortkastade pengar. Men jag trivs jätte bra i min nya grupp.
Nu ska jag dra iväg ut i träningsspåret, 4-6 km. Ha en bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar