onsdag 13 april 2011

Hejdåå

Nu ska jag snart åka till Backaplan och intervjua några butikschefer med Maria till vårat examensarbete. Sen ikväll ska jag sova över hos henne, Anton är borta så det blir girls night ;) haha sen i morgon har vi tre till intervjuer i Kungälv och jag ska rida på kvällen. Så det kommer nog inte bli en uppdatering fören i helgen och kanske inte ens då. För jag fyller ju ååår!

Fredag: Kalas med släkten för mig och Evelina, sen ska jag in till stan med Johan.
Lördag: Middag och utgång med mina tjejer :)
Söndag: Min födelsedag! Så jag fick bestämma allt vi i familjen ska göra.
Först ska vi på Naturhistoriska museet (haha jaa? Jag älskar att gå där inne) sen ska vi gå på bio, det blir Water for Elephants sen ska vi ut och käka någonstans.

Kommer bli bäst, hoppas ni får en bra helg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar