söndag 20 februari 2011

Skene

Vilken underbar helg det har varit! Var ute igår med Mathilda, Emma och Angelica. Först käka vi och drack drink på Tio Pepe sen drog vi till Esters där vi dansade loss fram till halv 3-3 då vi dog av trötthet. Mycket folk och bra musik, riktigt trevlig kväll! Idag åkte som sagt jag, Emma, Nadja och Tessi hem till Carro och Markus som köpt ett hus i Skene. Fick veta underbara nyheter som jag kanske inte får lägga ut här men det var så mysigt att få träffa alla och se Carros fina hus! Vi fick bestämt att ses oftare, allt för sällan vi träffas. Vi kom på att jag inte träffat de andra sen September 2009.. helt sinnes! Nu ska jag i alla fall sova, kom på att jag inte alls har sovmorgon imorgon.. Ska göra naglarna kl.9 segt men välbehövligt! Klara, tröjan kommer ifrån shopthetrendboutique.com vet inte om de skippar till Sverige men den är dösnygg! God natt på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar