lördag 19 februari 2011

Laptop blogg

Tjena tjena! Vilken underbar morgon vi har en dag som idag som idag som idag! Super vackert väder, synd bara att det är 10 minus. Som ni märkt har jag inte laddat upp bilder på ett tag och det är för att jag mestadels har uppdaterat via min iPhone. Bad bad bad jag vet, men nu kommer lite!
Först har vi ju min berömda blueberry bowl som blev aaas god! Såhär gör man:
Ingredienser:
1 dl blåbär
1 dl valfri frukt/bär jag tog hallon
1 dl soya eller vanlig mjölk
Mixa ihop till en smothie aktig röra
häll det i en skål och toppa med:
Färska jordgubbar
Banan
Cocos
Flytande honung
Och granola müsli (funkar lika bra med Start eller något liknande)
Blir en god frukost eller i mitt fall väääldigt gott fredagsmys!

Här har vi en bild från i Söndags, jag och Mathilda var i väg och testade på western ridning, Mathilda står med sin häst vad-den-nu-hette. Det var kul och vi hade fint men kallt väder.


Nu ska jag pluuugga! Måste skriva en empiri på vårat trender inom svensk detaljhandel arbete!

1 kommentar: