lördag 19 februari 2011

God natt!

Kom nyss hem ifrån Mathilda, vi hade jätte mysigt. Kollade på full frys med hennes pappa. Full frys är nog en av de bästa humor serierna som någonsin gjorts! Haha älskar Edvin. Provade att göra acai bowl också vilket var lite svårt eftersom det inte fanns acai bär i mataffären. Så det fick bli en blueberry bowl istället vilket var suuuper gott! Får skriva ner receptet för ni måste prova! Föresten jag ramlade av i dag när jag red Milano, haha. Han bockade så jag flög och gjorde en volt över halsen, var jätte förvånad när jag låg där på marken. Men det gick bra, kommer få ordentliga blåmärken bara. Nu är det dags att sova, imorgon ska jag ju till skolan, sådär kul på en lördag. Men Maria är ju med mig då blir det kul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar