söndag 27 februari 2011

Freeport Awards

God morgon allesammans!
Vilken otroligt as kul kväll vi hade igår, måste tacka alla på Freeport som jobbat med att planera denna kväll ett grymt jobb.
Vi blev som vanligt upp hämtade på Freeports parkering av bussar som avgår mot hemlig destination. Vi körde mot Göteborg och stannade till sist på det hotellet som ligger mitt emot Bergakungen. När vi kom fick vi lite champagne och fick sen sätta oss vid bords. La ut en bild på Magnus på Facebook när han håller vår bordsplacering och alla trodde vi hade vunnit något men så var det inte haha men vi såg väldigt bra :)

Fick as god mat, var lite orolig eftersom vegetarisk mat ute oftast = risotto. Det blev en räksallad till förrätt och till varmrätt fick jag en ravioli som var den bästa jag någonsin ätit!
Mamma och Magnus var ju nominerade till ambassadörer men det blev Magnus från G4S som vann, jätte grattis! Det förtjänar han verkligen, övriga priser gick till Odd Molly (HELA 3ST, bra jobbat), Optimal Service sen kommer jag inte riktigt ihåg.. JO Martin fick ett pris också men han var för full för att hämta ut det.. höhöhö

Efter nomineringarna blev det lite dans med Madeleine som sen också introducerade mig till hot shots, fy faaan va gott! Efter några drinkar och shots bestämde jag och Madde oss för att dra vidare. Slutade på Excet och det var heeelt sjukt mycket folk men vi hade det as grymt. Schlager golvet var helt klart bäst! Det blev helt enkelt en mycket lyckad kväll, jag och Madde funderade till och med på att ta tåget 6.15 men det blev lite over kill så vi tog sista tåget kl. 03.15 istället. Kvällen slutade som vanligt med min all time carvings MAJS! Har lite andra bilder på andras mobiler + fotografen så det kanske kommer upp nått senare. Nu ska jag börja återhämta mig, ska antagligen åka och boxas med Mathilda senare ikväll. Hoppas ni hade en lika trevlig lördag som jag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar