torsdag 17 februari 2011

Pluggplugg

Tjenare! Idag har jag varit och pluggat hemma hos Pappa. Har gosat massa med Benson också och käkat lunch med Wiliam.. Eller han åt frukost. Sen har jag varit med Mathilda en stund och hon gjorde super god sorbe glass! Sen åkte hon och tränade, jag vill också tränaaaaa!
Men jag är fortfarande lite kass och så har astman satt igång. Men ska försöka komma igång på söndag eller måndag. Denna helgen kommer bli as nice. På fredag blir det ridning och myskväll med Mathilda. Vi har försökt vara nyttiga nu i veckan, jag räknar kalorier och hon kör på points så vi ska försöka nyttig mysa imorgon. Jag ska göra acai bowls tänkte jag, ser så himla gott ut, lovar en utvärdering senare. Sen på lördag ska jag käka på Tio Pepe med Mathilda och Emma, ääälskar deras veggo pasta, bästa som finns! Sen ska vi dra ut antagligen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar