söndag 31 oktober 2010

Seriehoppning

Tjeena!
Idag har jag och Mathilda tävlat i stilhoppning, kul som vanligt. Milano som jag skulle rida var halt så jag fick ta Greta istället. Sist jag tävlade henne vägrade hon ut oss på första hindret så var lite nervös för hur hon skulle bete sig. Men rundan blev felfri, jag tyckte det kändes sådär för hon fick korsgalopp på något ställe och fel galopp på ett annat men Marita gav mig hela 43,5 poäng! Och för er som inte brukar tävla stilhoppning så är 50 poäng max och mitt högsta betyg någonsin innan var 41 (Med Greta också) och då vann vi. Men idag var det många riktigt duktiga ryttare så jag hamnade precis utan för placering. Känner mig nöjd ändå! Här kommer något som Evelina filmade :) haha
Jag lägger upp ett hinder som Mathilda rev :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar