fredag 22 oktober 2010

Över sundet - Thåström

Lyssna på den låten, är en av mina favoriter.

Ni får ha lite överseende med mina uppdateringar, har 2 tentor nästa vecka och försöker lägga all krut på dem. På tisdag är det tenta i företagsledning i butik, mestadels om service profit chain teorin och medarbetarteorin. På torsdag är det konsumentbeteende och det har slagit mig att det är sjukt mycket att lära sig... Är lite orolig för den kursen. Trotts att det till största delen handlar om marknadsföring (som jag läst två kurser om) så är det mycket nya begrepp och teorier. Men jag hoppas på det bästa!
Idag ska jag vara med Mathildaaaa vi ska käka thai :) muumus!
Håller på att planera värsta grejen nu med vännerna, något som antagligen blir av v.49. Ska berätta mer om det när det är spikat!

Nästa helg är det Halloween, tyvärr kommer jag inte kunna vara med på något sånt i år för Maria och Mathilda ska ha avskedsmiddag (dom åker till Australien den andre november) och på söndagen ska jag och Mathilda tävla :) vilket är minst lika kul som någon halloween fest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar