onsdag 27 oktober 2010

Pluggplugg, lite uttråkad. Inte bra att plugga vid datorn faktiskt. Helt slut i kroppen, höll på att somna i soffan förut. Brukar gymma ca 1-1,5 timme, börjar oftast med cross trainern i 10 min sen kör jag igenom musklerna brukar oftast köra 50/50 (ex. ena dagen kör jag biceps andra triceps) så jag inte får sån sjuk träningsvärk som jag har nu.. Idag var jag nere i nya cirkelgymmet och körde några maskiner. Var ju i och för sig samma maskiner de hade på det gamla men 2 av varje maskin istället, fint blev det! Som avslutning på passet brukar jag springa men eftersom mitt knä inte mår så bra av det så har jag kommit på världens jobbigaste grej på löpbandet. Sätt incline/lutning på 7 och hastigheten på 6,5-7 och gå i den takten i 10 min UTAN att hålla i sig, annars är det fusk ;) det är sååå jobbigt! Nä nu får jag allt ta och sätta mig med konsumentbeteende papperna igen, byee!
Använde denna 6 kg kettlebell till rygglyft inne i cirkelgymmet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar