torsdag 7 oktober 2010

Morniii

Tjeena!
Mina uppdateringar har väl varit sådär det senaste kanske. Men jag har jobbat 5 dagar i rad + ögoninflammation, och när jag har tid att skriva åker jag hellre och träffar Mathilda eftersom hon åker till Australien den 2 November och är borta i 3 månader. Idag ska jag i alla fall antagligen käka lunch med Mathilda och sedan ska jag sitta och plugga med Maria eftersom vi i gruppen ska sammanlagt ha skrivit ca. 30 sidor arbete tills nästa vecka. Så min weekend kommer se ut såhäraa:

Fredag:På förmiddagen blir det plugg sen vid 15-16 är det seminarium i skolan, vi ska presentera våra egna arbeten om lojalitets program.
Lördag: Klassfest (om den inte blir flyttad till nästa vecka) och så måste jag pluggapluggaplugga.
Söndag: Joobbaa

Spana in de snygga Odd Molly vantarna jag köpt (eller just dessa är inte mina för jag snodde bilden på google höhö men jag har köpt likadana men inte orkat ta kort) De är sååå mysiga, kostade lite väl mycket egentligen kanske :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar