fredag 8 oktober 2010

Nil volentibus arduum - inget är omöjligt för den som har viljan


Nu har Lollo allt dragit in mig i något.
Något som jag tror kommer bli så sjukt galet kul, jag ska göra en Tjejklassiker!
Och för er som inte vet vad det är så är det:
  • Vasaloppet 3 mil längdskidor
  • Vätternrunt 10 mil cykling
  • Vansbrosimmet 1 km simmning
  • Lidingöloppet 1 mil löpning
Ska klara detta under 2011 och har då gjort en tjejklassiker. Har redan anmält och betalat in vätternrunt! Gaaaleeeet! :D
Jag är mest orolig för vasaloppet och lidingöloppet eftersom jag aldrig stått på längdskidor (blir svårast att träna till också) och har haft jätte problem med att springa för jag har vatten i knät.. MEN ingenting är omöjligt, får låna med mig en privat Gunde Svan som kan pusha mig. Är jätte taggad så idag efter seminariet i skolan ska jag ut och cykla (om vädret håller sig).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar