fredag 10 juli 2009

Nya vändningar

kl. 00:30
gick in på studera.nu för att se om jag kom in på en skola jag sökt.
sökningen var inte alls seriös, hade inte kollat upp skolan eller linjen alls... bara sett linjens namn: butikschefutbildning plus att jag såg att den var 3:årig och utan praktik och även var på distans.
men nu gick jag in på skövdes högskolas hemsida och kollade upp utbildningen.
Den är 2 årig
Praktik är en del av utbildningen
Man läser massa bra kurser

Jag tackade ja!
Livet tar nya vändningar på ett par sekunder, tur att man hänger med.
Var det meningen att jag skulle råka hitta denna utbildning när jag kände att jag var tvungen att söka något mer än bara butikslednings programmet på handelsakademin?

För ca 30 min sen var jag en person som inte hade en aning om vad hon skulle göra.
Nu är jag en blivande högskolestuderande, det känns underbart! :D

Posse est velle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar