söndag 5 juli 2009

Dålig på att uppdatera?

Förlååt! Jag är sämst på att uppdatera..
Ska rada upp vad ni missat:
-solat på vita sand
-ridit ut i eftermiddags solen
-kollar på bedtime stories
-firat Eriks 19års dag
-plaskat i poolen
Och massa annat som jag redan glömt av..

MEN! Jag kommer fortfarande ihåg vad jag gjort idag.. som tur är!
Evelina och jag drog in till stan för att shoppa lite saker. Jag köpte smycken, en tröja, skit snygga leggings och lite andra saker. Vi åt lunch utanför palladium, jätte mysigt. Ett band spelade ute vid statyn och solen värmde sådär lagom mycket. Vi drog hem vid fem tiden och kollade på vi hade iallafall tur med vädret, igen. Den var sämmre andra gången..
Thai mat blev det till middag! Älskar Siam, Malin är stammis där.. haha ; )

Nä sen var det nog inte mycket mer att säga.. Eller just det! Gjorde världens fynd på ur & pen. Köpte denna klockan fast utan den fula kronan på och med lite annorlunda urtavla för 300 spänn, vilket kap!
Aja kyss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar