söndag 12 juli 2009

Ensamrummet och silvertåget


Tjena mittbena!

Nu är jag tillbaka från en mycket rolig helg med sysslingarna.
Vi åkte allihopa (jag, syrran, brorsan, jennifer, kalle och jonathan) till farmor och farfar just like the old days ;)

Väl där kollade vi på samma spökhistorie film som vi sett 7 år tidigare, den var kanske inte lika läskig.. Sen så sov vi i husvagnen.. Jag sov med jennifer, jonathan och william i längst fram i husvagnen, jonathan och william är båda över 190! Så det blev inte mycket plats över till mig. Vi åkte också till smarholmen och fiskade krabbor, haha.. har inte gjort det sen jag var 12 typ. Men det var skoj, förutom att jennifer tappade sin mobil i saltvattnet.

Farmor fyllde år i samma veva så det var kalas och mina farbröder kom och mina syslingars mammor. Jordgubbar och glass blev det, mums säger jag bara.
Tråkigt att vi och sysslingarna inte träffas så ofta, vi planerade att åka till liseberg nästa söndag. Det är ju Gothia då, men vi ska nog dra dit ändå.

Idag har jag i alla fall varit med Malin och shoppat lite på kungs. Malin köpte ett nagelack och snygga trosor med en rosett :)
Jag köpte bara ett naglack, korallrött typ. Ska försöka att inte bara ha svart...
Har målat naglarna nu, men vet inte om jag orkar måla om tånaglarna :P

Imorgon vet jag inte vad som väntar, får väl kanske hjälpa till en liten stund på toyshop och sen lata mig. Ska nog också ta och skaffa mig ett gym/spinn kort i veckan.

Nu har jag inte så mycket mer att säga.
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar