måndag 20 juli 2009

Måndag

Hejhallå!
Hemma igen från en händelserik helg.
I fredags var jag på åsa kalaset som blev en stor flopp :P
Men i Lördags drog vi till Varberg och wheels and wings, det var kuul. Åkte med i Lexmans kompis Jonas cadillac. Den var nice, blev lite trång efter ett tag bara.. vi var nog runt 10 pers i den tillslut.
Somnade runt 5 och vaknade vid 8.. Sen körde jag hem och red med eve i dom kläderna jag hade på mig. Riktigt sleten och äcklig xD
William (min bror) som hade åkt med oss till wheels and wings tog in en häst för första gången!
Var vääldigt trött och somnade runt halv 9 och vaknade 11.. Sov i 14 och en halv timme xD

Ajaa det var allt för mig, idag blir det packning för imorgon drar jag till danmark med familjen. Är hemme på fredag igen!
Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar