söndag 19 september 2010

Whaaat?

Detta har inte varit en super dag så att säga. Har ju varit förkyld i typ 5 dagar. När jag vaknade i morse hade jag feber och kände mig super hängig, under dagen har jag också antagligen fått ögoninflammation på ena ögat. Ska se hur det känns imorgon, om det känns värre i ögat får det bli salva. Sedan fick jag världens magkatarr som jag inte fått på ca 1 halv år. Puh! Så fick gå hem tidigare från jobbet (tack Lollo du är en ängel) och la mig i fosterställning på soffan. Tog någon super tablett som vi fick av Lars, inget brukar funka annars när jag väl fått magkatarr men känner mig bättre efter denna. SKÖNT!
Blev riktigt förvånad när jag slog på valvakan för nån minut sedan.. SD 6,1% heeelt sjukt!.. Bad bad day. Hoppas på imorgon! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar