måndag 6 september 2010

Stress

Tjenamors!
Känner mig lite uppe i varv just nu.. hehe
Har varit på jobbet (fixade världens snyggaste halloween skyltning med Chatarina) sedan drog jag direkt till Pappa en kortis, hem och åt sen var tanken att jag skulle träna med Mathilda men kollade fel på schemat. Trodde passet började 18.30 men det började 17.45 SUCK! Så ska ta och möta Mathilda i stallet, om hon ska dit. Ganska full packad vecka också... Eftersom jag nu mera måste åka till skolan för att se alla mina föreläsningar PUH! Riktigt idiotiskt enligt mig.

Tisdag: Skolan 10-16, stallet
Onsdag: Jobba 10-16.30, träna
Torsdag: Skola 10-16, LEGO spel kväll med toyshoppare + leverantör hemma hos oss :)
Fredag: Åka till Lysekil
Lördag: Lysekil + William 18år
Söndag: Jobba 11-17, träna

Nä nu måste jag sticka, hare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar