fredag 24 september 2010

Friday

Tjena!
Fortfarande sjuk. Har varit det i 2 veckor nu jag orkar inte mera! SLUTA!!!
Aja.. Såhär ser min helg ut:

Fredag; Idag ska jag iväg och fira pappa och William, sedan ska jag till Sticky med Johan. Det är Bandit grovmalet fest, något metalband ska spela, jag vet att jag är sjuk men jag tänker dra ut ändå! :)
Lördag: Jobba 11-18 sedan ska jag hem till Maaaathildaaa och vi ska mysaaa och kanske träffa Angelica och hennes polle. Och jag ska sova över goooosiii.
Söndag: Kolla på Angelica när hon ska tävla dressyr tävling på Nordhalland.

Nu ska jag dra på mig nått mysplagg för jag ska köra Anna-Maria till hennes travare och hälsa på dom. Föresten! Fick mail från Leksam (ang. schleich tävlingen) och dom tyckte bilderna var jätte fina! Priset är antingen (i europa tävlingen) en resa till Afrika eller (i sverige tävlingen) en resa till England! Hoppas hoppas hoppas! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar