fredag 9 april 2010

VILKEN DAAAG :D

SUBWAAAY :D

AM och Lady

Fina fina Challe :)


En sån underbar dag, har varit i Onsala med AM och ridit ner hästarna till havet och bara myst, för bra för att vara sant!

Sen satte vi oss på subways uteservering med en macka i handen och solade i säkert 1,5 timme. MMMMM! Detta är livet!


Det har hänt rätt mycket i dag faktiskt, jag fick min första deklaration OCH 2000:- tillbaka på skatten YES!, min nya kurslitteratur kom, jag och Evelina gymmade, stallet med AM, jag kommer upp om man söker på Angelica Rambäck på google haha! Och sist men inte minst Evelina har erbjudit sig att köpa min schhletna longboard så jag kan köpa en ny, yipiee! nu blir det en bräda som man kan åka lite mer down hill med istället för min gammla newbie bräda.
Näh nu ska jag till stallet och rida igen haha :) se ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar