måndag 19 april 2010

London calling..

Som många av er kanske redan vet så blir det inget London idag i alla fall. Vårat plan skulle kunnat ha lyft från landvetter men storbritanniens luftrum var fortfarande stängt. Så istället fick jag sitta i telefonkö i 1 timma och lyckades tillslut boka om flyget till mån-lör nästa vecka, har inte löst hotellet än.. Det var lite problem eftersom man bokar SAS paketresor på en annan sida än sas.se så support kunde inte hjälpa mig och den andra sidan (Norsk såklart) hänvisade till support.. Men vi har mailat Norskarna så får vi se vad som händer hehe.

Vet inte om jag sakt detta tidigare men jag har fått en tatuerings tid hos Torleif i Maj, han hade ritat upp ett förslag på tatueringen jag vill ha. Verkligen jättefin! Men det var inte riktigt vad jag ville ha. Ska göra ett peacemärke på handleden och Torleif sa att det kan se ovalt ut när man har det just på handleden så han ritade upp ett med massa fina blommor runt, men tror det blir lite för mycket att ha på handleden så jag har en annan idé, får se vad han säger. Skulle gärna ha den tatueringen i nacken däremot :)

Nä dags att dra mig mot sängen, har varit en lång dag med Matte patte! Och lär bli det imorgon också, du är bäääst! bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar