måndag 9 augusti 2010

Soul searching

Godkväll,
Detta har varit en lång dag med många, många tankar.. Vad gör jag? Vem är jag?.. Och många sånna flummiga frågor. Har tänkt länge på att åka på en volontär resa och kollade snabbt på det idag och upptäckte att det finns volontär arbete för vilda djur i Afrika.. Djur är som ni flesta vet något av det viktigaste för mig, älskar djur och är demivegetarian. Varför jobbar jag inte med djur? Vet inte svaret själv, det har bara inte blivit så? hmm...

Mitt i allt träffade jag på en vän som förlorats på vägen eller vad man ska säga.. kom på hur mycket jag saknade henne, ödet eller slump? vem vet, men jag tror att vissa saker har en mening.

Förlåt för att jag är så flummig idag men har så mycket tankar i huvudet som jag måste få ner, kanske få lite klarhet i alla röra.. puuh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar