lördag 14 augusti 2010

Domän

AAH, är lite irriterad just nu! Har länge försökt flytta mig blogg till blogg.se men har aldrig kommit på något bra domännamn som inte redan används. Men så kom jag på angelic.blogg.se vilket jag äälskade och jag sökte efter det och fick upp "page can not be found" så då antog jag att domännamnet var ledigt, men nej! Det är någon annan som har namnet utan att använda det till att göra en blogg! SÅ STÖRANDE!! Så jag kommer nog vara fast här ett tag för mina namn förslag börjar ta slut...

Aja.. Igår var det i alla fall Fredag den 13:de och jag och syrran var ensamma hemma. Så vi lagade något som vi inte käkat på länge, något som Evelina sa att jag kommer laga varje dag när jag flyttat hemmifrån, hon har nog rätt! Pesto pastasallad! Smakexplosion helt klart. Vi kollade på Fredag der 13:de också och satt och skrämde upp varandra, myig kväll :)


MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar