tisdag 15 juni 2010

Tel'aran'rhiod

Har drömt så verkliga drömmar på senaste tiden, det är nästan så jag tror det hänt när jag vaknat. Man blir förvånad över vad man faktiskt hade velat ha hänt på riktigt. Oj det blev en konstig mening, men ni fattar.
Idag ska jag slappa lite nu på morgonen sen ska jag dra mig ner till gymmet och sedan åka till stallet och rida Biffen med Evelina. Hade vi tänkt att ha toastkväll som vi brukar ha ibland, det var längesen nu faktiskt. Bara det att Evelina tränar till 21.30 så det blir rätt sen 0ch tror jag har öppning imorgon.. Hm vi får se helt enkelt :)

Hittade något ännu bättre än Lasse konsert igår: Storsjö yran! Har sett att dom faktiskt brukar ha de bästa artisterna (ex. har dom haft lady gaga! hur coolt är inte det?) men tänkte inte på att kolla den festivalen när jag valde mellan hultan och peace & love. Men i alla fall, funderar på att ta en roadtrip upp på lördagen för att se Lars Winnerbäck, Hoffmaestro, Miss Li och Melissa Horn, Johnossi och Kent igen. Så ANNA MARIA SÄÄÄG JAA!

1 kommentar:

  1. Hehehehe.... Du får övertala mig!!! Vafan, 500spänn plus bensin.. Vi är STUDENTER fröken Rambäck!

    SvaraRadera