söndag 6 juni 2010

Champagne

Vilken helg det har varit, underbart väder varenda dag!
Så otroligt skönt med sommarlov. Och nu tänker vissa: Men du ska ju jobba hela sommaren ju. Ja, varannan dag, men jobb är faktiskt sommarlov. Har pluggat konstant sen jag började skolan i augusti förra året. Visst har jag inte pluggat hela tiden men jag har aldrig haft uppehåll mellan kurserna utan man har alltid haft dom runtrunt i huvudet. Men nu när man jobbar kan man släppa jobbet så fort som man går ur butiken! SKÖÖÖÖNT! Sen är jag ju ledig hela v.27 (tror jag det är) för då är det hoppkurs och peace and loooove! Lite bilder från helgen:

FREDAG
Lite mys på altanen, sen blev det tenta barty i stan. Fast hahaha.. Alla drog sig ur så det blev jag, michaela och anna-maria. Vi är mobbade :)
Fina flickor
Sötaste klänningen anna-maria köpt!


LÖRDAG
Vi har äntligen fått färdigt poolbygget, sjukt nice blev det!


SÖNDAG


Jag och Greta, det gick inte bra.. Inte bra alls faktiskt.

Min underbara korv!
Summer rain :)

NU: BIO, Kommissarie Späck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar