söndag 23 maj 2010

Weehe

Underbart fin dag igår!
Riktig sommar värme, drog på mig min ursnygga långklänning från London och schhhtekte på altanen med en kall päroncider. Min morbror, moster och anna-maria kom hit och grillade. Vi sjöng allsång och skrålade till varenda sång vi kunde. Allt ifrån den blomstertid nu kommer till häng gud.. Hehe.

Tittade precis igenom min mail och såg att min juridiklärare rättat mitt case och skrev som kommentar: "Jag har läst ditt svar och tycker att det ser bra ut. Fin utredning!"
WEEHOOO, haha! Ni kanske inte riktigt fattar varför jag blir så glad för den lilla meningen men jag har skickat in 3 case innan och inget har varit godkänt.

Nu ska jag kolla över våra cyklar för jag och Evelina tänkte cykla till Kungsbacka, perfekt väder! SOOOMMMAAAAAR! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar